Faste læsere

søndag den 13. februar 2011

100 Readers

It's just amazing guys!
100 readers already!? :-D
Love you guys!! :-D


But a little about my day!!
Today have I done..... Anything...  Pretty boring.. :-P



And as a thanks - will I give you a little fight...

 DONT fuck with Russian Security Guards.... :-D


Thanks for watching, cya next time ;-)







66 kommentarer:

  1. Wow that was hardcore. It was like a gang fight. Congrats on the followers dude.

    SvarSlet
  2. congrats on 100! I also reached 100 last night aswell!

    SvarSlet
  3. congrats on 100 followers! heres hoping you get lots more

    SvarSlet
  4. This looks like an awesome fight, although somewhat onesided.

    SvarSlet
  5. Oh man, that was awesome!

    Those crooks got a serious beating.

    SvarSlet
  6. i think i was the 100 reader.!!..lol..

    SvarSlet
  7. Grats, nice video too^^ hilarious

    SvarSlet
  8. Oo this is new STREET FIGHTER ?

    nice 100 followers now you have got next one :P

    SvarSlet
  9. Grats on 100, that fight was crazy.

    SvarSlet
  10. Congrats on 100 readers... and make for goddamn sure you don't mess with Russians.

    SvarSlet
  11. Nice! The store was running a special on smack downs. lol

    SvarSlet
  12. The soundeffects are so cheap :D

    SvarSlet
  13. i'm fuckn scared of russians. those people are crazy

    SvarSlet
  14. ...and counting ! Congrats for that.

    SvarSlet
  15. Ahah absolutely brilliant video! Got taken down!
    Keep up the good posts

    SvarSlet
  16. Congratulations on 100, I'm not exactly sure this is a great Celebration video but it's amazing lol. I'd hate to be that guy.

    SvarSlet
  17. Congratulations!! Glad to be part of the elite ones

    SvarSlet
  18. I'm glad to be a part of the 100 readers! And those security guards are insane! That's why you don't do anything wrong in Russia.

    SvarSlet
  19. omg amazing video. they sure know how to fight

    SvarSlet
  20. Congratulations! Thanks for the video also!

    SvarSlet
  21. congrats on the followers :)

    SvarSlet
  22. Well done on the century :) That fight was hectic, nice post!

    SvarSlet
  23. Nice video and congratz with your 100 followers!

    SvarSlet
  24. Wow.. Cool, those guards seem pretty well trained.

    SvarSlet
  25. Its over 120 already ! Congrats!

    SvarSlet
  26. yeah our security guards mad :D

    SvarSlet
  27. Congratulations on the achievement. I hope to reach 100 at some point! hehe

    SvarSlet
  28. Wow. That fight looks more like a video game than something that would happen in real life.

    SvarSlet
  29. congrats on the 100 point group it will certainly keep growing.. and the fight was great stuff

    SvarSlet
  30. Sheesh, out of control!

    Following, add another to the list!!

    Garage Zoku

    SvarSlet
  31. grats, cool blog, now following.

    SvarSlet
  32. holy crap they got the shit beaten out og them

    SvarSlet
  33. Congratz, keep up the good work!

    SvarSlet
  34. Those guys know how to fight.

    SvarSlet
  35. woot woot, I could win in that fight haha

    SvarSlet
  36. Congrats. It's a big milestone.

    SvarSlet
  37. Gongrats from me to , hope to get there soon to :D

    SvarSlet
  38. Everyone can always appreciate a good fight.

    SvarSlet